14 سایت خارجی برتر برای ساخت وبلایگ رایگان

http://up.facenama.com/file/82364/ytrytryt.gif

http://up.facenama.com/file/83367/u0628u0646u0631_u0634u0628u06a9u0647_u0647u0627_u0627u062cu062au0645u0627u0639u06cc.gif

ای ادی لاین وثبت 
ادیتان


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



نظر تون در مورد وبلایگ بروز نویسان

این مطالب توسط بروز نویسان حمع اوری شده است و توسط گوگل ترجمه شده است امید وارم از مطالب سایت راضی باشین

 

اولین وب سایت که تاریخ ایجاد شد بازگشت به اوایل دهه 90، و دستی در HTML نوشته شده بود. در سال 1998 یک نرم افزار جدید به نام Dreamweaver به کمک صفحات طراحی وب سایت ایجاد شد و به عنوان رهبر جدید انقلابی در طراحی صفحات وب بوده است.

با این حال، به عنوان صنعت منتقل نسبت به استانداردهای W3C، Dreamweaver و انواع مشابه دیگر از نرم افزار برای بودن مطابق با استانداردهای W3C نمی انتقاد قرار گرفتند. با وجود چنین شرایط پذیرش و بهبود، بسیاری از طراحان حرفه ای هنوز هم ترجیح می دهند به ارسال نشانه گذاری بهینه سازی دستی.

بنابراین، گسترش ابزارهای منبع است که توسط آن توسعه داده شد برای کمک به دیدار با استانداردهای W3C و نیاز استثنا کمتری برای انحراف یک بار غالب اینترنت اکسپلورر از استانداردهای.

سازندگان وب سایت به عنوان ابزار که اجازه می دهد ایجاد وب سایت بدون برنامه نویسی تجاری و نه هیچ دانش قبلی از CSS و HTML معرفی شده است. آنها را می توان به عنوان تعریف می شود: 1 ابزار آنلاین اختصاصی که توسط شرکت های میزبانی وب ارائه، و برای کاربران برای ساخت وب سایت های شخصی خود را در نظر گرفته شده. که پس از آن می توانید بر روی هر میزبان منتشر شود - و 2] به عنوان یک نرم افزار اجرا می شود که بر روی یک کامپیوتر کاربران، و آنها را اجازه می دهد تا در ایجاد صفحات آنلاین ارائه می گردد.

برای این مقاله ما دوست داریم که به معرفی خوانندگان ما به 15 ابزارهای رایگان ساخت وب سایت های که برای کمک به کسانی که دانش فاقد به CSS و HTML- و نیز داشتن هیچ گونه مهارت برنامه نویسی است که توسط آن برای ایجاد وب سایت های شخصی خود، به راحتی و بدون دردسر نیست!

1. Webydo

webydo
Webydo مجموعه وب حرفه ای است که طراحان گرافیک را قادر می سازد برای ایجاد و مدیریت وب سایت های HTML استثنایی، بدون نوشتن کد است. طراحان می توانند هر طراحی وب سایت به زندگی به ارمغان بیاورد و با یک کلیک یک دکمه، یک وب سایت HTML پیشرفته منتشر آنلاین به راحتی.
شما کنترل کامل بر تمام اجزای طراحی مانند دارند: عناصر 'محل، فونت و تایپوگرافی، پس زمینه، بهینه سازی تصویر، دستورالعمل ها، و غیره کشیدن و رها کردن کنترل شما را قادر می سازد تا به راحتی عناصر مانند آپلود: تصاویر، فیلم ها، فرم ها، لینک ، و غیره همه از کد خواهد شد را به W3C کد معتبر تبدیل به صورت خودکار

منبع

2. وب شروع امروز

webstarttoday
وب شروع امروز یک سرویس سایت ساز مبتنی بر وب است که ساده ایجاد وب سایت است که نگاه و کار موثر است. این 1000S از قالب که در آن هر یک از آنها نسخه های با طرح های رنگی مختلف است را فراهم می کند. علاوه بر این هر قالب استاندارد، یک لیست افزایش آنهایی که پاسخگو که تضمین می کنند که وب سایت خوب در اندازه صفحه نمایش از تلفن همراه به دسکتاپ کار خواهد کرد وجود دارد. و، همه آنها در صنعت که ساده محل الگو سمت راست به سرعت طبقه بندی. هر تعداد از صفحات را می توان اضافه کرد، می توان آنها را زنده سفارشی (در حالی که در حال مشاهده) و هر نوع رسانه را می توان مورد استفاده قرار (عکس، ویدئو، صدا).

منبع

3. IM خالق

imcreator
IM خالق است بسیار آسان برای استفاده و میزبانی وب سایت سازنده که اجازه می دهد تا هر کسی برای ایجاد وب سایت های خوب به دنبال بدون غواصی را به هر HTML-CSS یا جاوا اسکریپت. هستند بسیاری از قالب های خلاق را انتخاب کنید که در آن همه از آنها برای موتورهای جستجو بهینه سازی شده و به دنبال خوب در تلفن همراه نیز وجود دارد. هنگامی که قالب را از یک لیست خوب طبقه بندی برداشت (این امکان وجود دارد که با یک قالب خالی شروع)، سایت می تواند به صورت زنده با کشیدن ویرایش 'N' قطره. قرار دادن گالری، نمایش اسلاید، اشکال جدید تماس با یا منوها فقط با یک کلیک دور.

منبع

4. Wix

wix
Wix شما ارائه می دهد یک پلت فرم آنلاین قدرتمند ساده برای ایجاد وب سایت های فلش به صورت رایگان. هیچ دریافت و یا برنامه نویسی مورد نیاز وجود دارد. شما فقط نیاز به استفاده از Wix ویرایشگر است که کاربر پسند کشیدن و رها کردن ساز آنلاین. این است که با تن طرح، اقلام رسانه ها، اثرات، و انیمیشن لود می شود. همه وب سایت Wix هستند موتور جستجو پسند. بنابراین شما می توانید بر روی ترویج وب سایت فلش خود تمرکز کنید.
Wix معرفی کرده است برخی از ویژگی های جدید به تازگی. شما هم اکنون می توانید در "مناطق" برای طرح آسان و ساختار کار می کنند. شما همچنین می توانید نوارهای پیمایش به پاراگراف اضافه کن. پوسته های جدید و رنگ برای فرم تماس وجود دارد. و در نهایت، شما می توانید اضافه کردن توییتر خوردها به سایت شما نیز هست.

منبع

5. شبکه

شبکه
شبکه یکی از وب سرویس محبوب ترین که شما کمک می کند تا به راه اندازی کسب و کار شما آنلاین است. اگر شما از کامپیوتر بی اطلاع هستند و برنامه نویسی و سپس شما لازم نیست که نگران شود، شبکه را به شما در مرحله آسان به دریافت وب سایت برای اولین بار خود را حرکت، آن را شامل هزاران تم حرفه ای با کیفیت بالا و استخدام کشیدن و چارچوب قطره به منظور ایجاد چشم نواز وب سایت.

منبع

6. Webnode

webnode
Webnode به شما اجازه ایجاد یک وبسایت رایگان و همچنین یک دامنه رایگان فراهم می کند و همچنین. ساخت یک وب سایت رایگان با Webnode سریع، آسان و سرگرم کننده است! شما به هیچ مهارت های فنی نیاز به یک وب سایت رایگان با نام دامنه رایگان. ایجاد یک شخصی، وب سایت کسب و کار و یا باز کردن یک فروشگاه آنلاین. هنگامی که ساخت وب سایت رایگان خود را، شما می توانید از صدها قالب Webnode مدرن متناسب با نیازهای فردی شما را انتخاب کنید. شما حتی می توانید دامنه خود را با پروژه خود استفاده کنید. Webnode رایگان فراهم می کند میزبانی وب سایت و مدیریت محتوا. اضافه کردن آمار سایت ها، وبلاگ ها، انجمن ها، نظرسنجی، گالری عکس، کاتالوگ محصول، جستجو متن کامل، و RSS. اضافه کردن ویدجت های سفارشی و اسباب بازی به وب سایت خود را به راحتی!

منبع

7. Ucoz

ucoz
uCoz سازنده وب سایت منحصر به فرد است که اجازه می دهد تا شما به راحتی وب سایت منحصر به فرد و کاملا عملکردی خود را ایجاد کنید، رایگان است. uCoz پلتفرم SaaS مدرن است. این به این معنی است که شما لازم نیست یادگیری چگونگی راه اندازی میزبانی و یا نصب یک سیستم مدیریت محتوا و دیگر اسکریپت ها برای تلف. وب سایت بی شمار از انواع مختلف حساب را انتخاب کنید فراهم می کند. حساب کاربری رایگان می تواند ترافیک نامحدود برای آپلود از طریق FTP، این گزینه را به ضمیمه نام دامنه خود را، و غیره حفظ، 400 مگابایت از فضای دیسک، 15 MB حجم فایل

منبع

8. Ewisoft وب سایت ساز

ewisoft
Ewisoft وب سایت ساز وب سایت قدرتمند و آسان نرم افزار سازنده است که شما می توانید استفاده کنید برای ایجاد یک وب سایت است. این مناسب برای مبتدیان و حرفه ای است. این است که آسان برای استفاده، همه شما باید انجام دهید برای شروع یک وب سایت ویرایش متن، تصاویر درج، و کشیدن و رها کردن است. شما دریافت می کنید نتایج شگفت انگیز هنگامی که وب سایت شما ساخته شده است و نگهداری توسط Ewisoft وب سایت ساز. دانلود کنید و سعی کنید آن را در حال حاضر و خواهید دید که چگونه از آن آسان است برای ساخت وب سایت خود را تنها در چند دقیقه.

منبع

9. Jigsy

jigsy
Jigsy به شما اجازه ایجاد و نگهداری وب سایت خود را به راحتی با ارائه ویرایشگر بصری که کاربران امکانات برای به روز رسانی وب سایت خود را در یک واژه پرداز. این مقدار زیاد از تم پاسخگو حرفه ای، که خوب به نظر بر روی دستگاه های تلفن های هوشمند خود را فراهم می کند. Jigsy فراهم می کند آسان به استفاده از قالب سیستم. تمام تم های خود را ساده و نوشته شده در HTML و CSS می باشد.

منبع

10. Yola

yola
برنده جایزه Sitebuilder Yola سریع، رایگان و انعطاف پذیر است و باعث می شود آن را آسان برای ایجاد یک وب سایت حرفه ای به دنبال بدون تبلیغات شخص ثالث! Yola شما اجازه می دهد صفحه خود را سفارشی با کشیدن و رها کردن sitebuilder، Yola است آسان برای استفاده sitebuilder بدون هیچ گونه تجربه فنی مورد نیاز را فراهم می کند فرصت بی نهایت. Yola فراهم می کند چندین قالب و شما اجازه می دهد از صدها نفر از سبک های مختلف را انتخاب کنید و اجازه می دهد تا شما به راحتی عکس های خود را، ویدئو، نقشه اشکال و خیلی بیشتر اضافه کنید.

منبع

11. Jimdo

jimdo
Jimdo اجازه می دهد تا شما به راحتی وب سایت ایجاد تنها با چند کلیک، jimdos برنامه رایگان برای آی فون یا آی پد، که به شما اجازه سایت های خود را ویرایش در هر نقطه که شما می خواهید را فراهم می کند. وب سایت Jimdo به طور خودکار جستجوگرها برای گوگل، یاهو و بینگ بهینه سازی.

منبع

 

12. Moonfruit

moonfruit

Moonfruit اجازه می دهد تا یک به دلخواه به سبک و طرح سایت خود را به طوری که آن را منعکس نام تجاری خود را بدون کاربر در اختیار داشتن هیچ گونه مهارت برنامه نویسی، HTML و یا CSS. سایت های Moonfruit برای وب و موبایل بهینه سازی شده، آنها را و شامل چند نام دامنه، ایمیل و ویژگی های تجارت الکترونیک کامل که یک دارایی های مخصوص برای کسب و کار کوچک و E-مغازه ها. تنها شرط است برای یک تا انتخاب کنید از انواع آنها از قالب ها در دسترس است.

منبع

13. WebStarts

webstarts
وب سایت سازنده Webstarts کاربران فراهم می کند پایان با انعطاف پذیری است که توسط آن برای ایجاد وب سایت های منحصر به فرد که منعکس کننده محصولات و خدمات خود. WebStarts اعطا کاربران آزادی خلاق به تقریبا هر عنصر از صفحه وب خود را تغییر دهید. با WebStarts کاربران به راحتی می توانید عکس ها و تصاویر آپلود از HD و محل آنها را دقیقا همان جایی که آنها می خواهند آنها را به بر روی صفحه وب خود را به نظر می رسد. هر کس می تواند به دنبال وب سایت حرفه ای بدون هیچ گونه مهارت فنی ایجاد کنید.

منبع

14. گوگل

googlesites
سایت های گوگل یکی از پرکاربردترین سازندگان وب آنلاین است. میلیونها نفر از کاربران برای اولین بار انتخاب سایت های گوگل به عنوان اولین سازنده سایت خود را از آن آزاد و همچنین brainer هیچ، با قالب از پیش ساخته شده که کاربران می توانند از در ایجاد اولین وب سایت خود را انتخاب کنید است. این اجازه می دهد تا به کاربران برای ایجاد یک صفحه وب از طریق یک کلیک و همچنین توانایی در که قادر به سفارشی سایت خود را با توجه به نیاز خود. اطلاعات از گوگل به راحتی می توانید دسترسی و به اشتراک گذاشته. علاوه بر این است که مزیت اضافه شده از استفاده از برنامه رایگان و خدمات وجود دارد.

منبع

 

  گرد اوری توسط"بروز نویسان  

 

ترجمه "گوگل

 




:: موضوعات مرتبط: نت گردی , معرفی برترین سایتهای خارجی , ,
:: برچسب‌ها: ساخت وبلایگ رایگان در سایتهای خارجی ,
:: بازدید از این مطلب : 6932
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ارسال اين مطلب به ( فيس نما ) ارسال اين مطلب به ( فيس بوک )
Addthis کلوب توئیتر بالاترين گوگل بوک مارکت دیگ ياهو مسنجر
اشتراک گذاري در لينکدين
دلیسوز
ن : nadi91
ت : شنبه 11 / 1 / 1394
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
..amin در تاریخ : 1394/1/12/ir98 - - گفته است :
اسم: ..amin
ای دی لاین: .7.amin
پاسخ: امین جان ایدی شما در قسمت ایدی های محبوب قرار گرفت


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








http://www.1br.ir/google372f1c785d46a5e4.html

صفحات پاپ آپ popup window